jdm city
Forumregels
eerst kijken of er niet al een topic is voor het type brommobiel en als dat er niet is dan pas 1 maken
niet onnodig spammen maar alleen nuttige info
eerst kijken of er niet al een topic is voor het type brommobiel en als dat er niet is dan pas 1 maken
niet onnodig spammen maar alleen nuttige info
-
- National vice President
- Berichten: 8498
- Lid geworden op: wo 22 okt 2008, 16:23
- brommobiel: ik heb hem verkocht
- Locatie: makkinga
Re: jdm city
in de zin van optrekken en topsnelheid, die 160cc is vrij mager, ik denk dat je dan de topsnelheid al niet haalt met 2 man, dus dan kom je al niet aan de 45
"UNDERSTEER" is when you hit the fence with the front of the car.
"OVERSTEER" is when you hit the fence with the rear of the car.
"HORSEPOWER" is how fast you hit the fence.
"TORQUE" is how far you take the fence with you.
"OVERSTEER" is when you hit the fence with the rear of the car.
"HORSEPOWER" is how fast you hit the fence.
"TORQUE" is how far you take the fence with you.
Re: jdm city
Dank je wel voor je antwoord gabbermaikel
Toevallig nog mensen hier die ervaring hebben met deze auto? (eigen bezit of een keer gehuurd of iets dergelijks?)

Toevallig nog mensen hier die ervaring hebben met deze auto? (eigen bezit of een keer gehuurd of iets dergelijks?)
- birdy
- Berichten: 837
- Lid geworden op: vr 24 okt 2008, 22:19
- brommobiel: Aixam 500.4 mini-van BJ 2005-12
- Locatie: Amersfoort
Re: jdm city
als ze er zijn hadden ze wel geantwoordTadaa schreef:Dank je wel voor je antwoord gabbermaikel![]()
Toevallig nog mensen hier die ervaring hebben met deze auto? (eigen bezit of een keer gehuurd of iets dergelijks?)

Misschien handig om zelf uit te proberen bij een jdm dealer.
ik denk dat voor je zelf eerst een keuze moet maken.
Dan kan je verdiepen in je favo voertuig.
Kies je het gemak om op een fietspad te rijden.
dan zal ik kiezen voor de JDM city om dat hij luxer is dan de canta.
of een ruimere wagen.
dan is er een hele scala brommobielen.
er zit vast één bij die bij je past.
ben een licht leesblinde die een newbi is op op het technische gebied van brommobielen is
Re: jdm city
Dank je wel voor je antwoord.birdy schreef:als ze er zijn hadden ze wel geantwoordTadaa schreef:Dank je wel voor je antwoord gabbermaikel![]()
Toevallig nog mensen hier die ervaring hebben met deze auto? (eigen bezit of een keer gehuurd of iets dergelijks?)
Misschien handig om zelf uit te proberen bij een jdm dealer.
ik denk dat voor je zelf eerst een keuze moet maken.
Dan kan je verdiepen in je favo voertuig.
Kies je het gemak om op een fietspad te rijden.
dan zal ik kiezen voor de JDM city om dat hij luxer is dan de canta.
of een ruimere wagen.
dan is er een hele scala brommobielen.
er zit vast één bij die bij je past.
Jammer dat er zo weinig mensen op dit forum iets meer kunnen vertellen over de JDM City uit eigen ervaring.
Eigenlijk apart dat de JDM City luxer is dan de Canta want ze kosten hetzelfde zag ik

- birdy
- Berichten: 837
- Lid geworden op: vr 24 okt 2008, 22:19
- brommobiel: Aixam 500.4 mini-van BJ 2005-12
- Locatie: Amersfoort
Re: jdm city
Ja tadaa ik vind het ook vreemd hoor dat ze even duur zijn.
En dat de canta minder luxe is.
Let wel op de jdm en de cant heeft 2 versies de luxe en de minder luxe.
toch vind ik de minder luxe jdm luxer dan de minder luxe canta.
tja ik kan er ook niks aan doen dat hier minder leden zijn die een jdm hebben.
misschien in de toekomst?
er komen steeds meer leden bij.
En dat de canta minder luxe is.
Let wel op de jdm en de cant heeft 2 versies de luxe en de minder luxe.
toch vind ik de minder luxe jdm luxer dan de minder luxe canta.
tja ik kan er ook niks aan doen dat hier minder leden zijn die een jdm hebben.
misschien in de toekomst?
er komen steeds meer leden bij.
ben een licht leesblinde die een newbi is op op het technische gebied van brommobielen is
-
- National vice President
- Berichten: 8498
- Lid geworden op: wo 22 okt 2008, 16:23
- brommobiel: ik heb hem verkocht
- Locatie: makkinga
Re: jdm city
er zijn toch maar weinig leden die een invalide voertuig kopen omdat ze bijna net zo duur zijn als een brommobiel, maar een brommobiel heeft meestal meer te bieden
en de 2dehands waarde van een brommobiel is ook veel hoger omdat er meer mensen zijn die een brommobiel willen rijden dan een invalide voertuig
en het komt er dus op neer dat alleen de mensen die geen am rijbewijs hebben een invalide voertuig nemen, en misschien ook de mensen die er geld van de regering voor kunnen krijgen(ik weet niet of een brommobiel dan ook mag)
en de 2dehands waarde van een brommobiel is ook veel hoger omdat er meer mensen zijn die een brommobiel willen rijden dan een invalide voertuig
en het komt er dus op neer dat alleen de mensen die geen am rijbewijs hebben een invalide voertuig nemen, en misschien ook de mensen die er geld van de regering voor kunnen krijgen(ik weet niet of een brommobiel dan ook mag)
"UNDERSTEER" is when you hit the fence with the front of the car.
"OVERSTEER" is when you hit the fence with the rear of the car.
"HORSEPOWER" is how fast you hit the fence.
"TORQUE" is how far you take the fence with you.
"OVERSTEER" is when you hit the fence with the rear of the car.
"HORSEPOWER" is how fast you hit the fence.
"TORQUE" is how far you take the fence with you.
-
- Berichten: 411
- Lid geworden op: do 29 apr 2010, 02:19
- brommobiel: JDM City De Luxe
- Locatie: Valkenswaard
- Contacteer:
Re: jdm city
Nou een Jdm City de Luxe nieuw is peperduur komt rond de 13.000 euro
En een nieuwe brommo heb je al van rond de 8.000 euro.
Canta vind ik persoonlijk duur, met weinig luxe binnen in.
Jdm City de Luxe, heeft electrische ramen, en afstandbediening
om af te sluiten en binnen in ziet het er als een autootje uit.
Ik heb een Jdm City de Luxe, 2006, en het rijd super!!
En een nieuwe brommo heb je al van rond de 8.000 euro.
Canta vind ik persoonlijk duur, met weinig luxe binnen in.
Jdm City de Luxe, heeft electrische ramen, en afstandbediening
om af te sluiten en binnen in ziet het er als een autootje uit.
Ik heb een Jdm City de Luxe, 2006, en het rijd super!!
